Lietuvos maisto pramonė

2019-10-02

29-ąjį gimtadienį švenčianti asociacija „Lietuvos maisto pramonė“ atnaujino savo vizualinę komunikaciją

1990 metais įkurta asociacija „Lietuvos maisto pramonė“ savo 29-ąjį gimtadienį pamini atsinaujinusi ir atnaujinusi savo vizualinę komunikaciją. Naujasis logotipas simbolizuoja modernų, šiuolaikinį požiūrį į maistą, o taip pat primena apie visais laikais maisto produktams aktualias savybes: šviežumą, kokybę.

„Per tuos dvidešimt devynerius metus Asociacija subrendo, išaugo, sustiprėjo. Pagrindinių tikslų – atstovauti, šviesti, bendradarbiauti – vedinos prie Asociacijos prisijungė dvylika įmonių, gaminančių maisto produktus ar jais prekiaujančių. Jau jaučiamės išaugę tą seną rūbą, tad reikėjo atsinaujinti, parodyti savo dabartinį „veidą“, – kalbėjo asociacijos valdybos pirmininkas Mindaugas Snarskis.

Pasak pašnekovo, jei lygintume su žmogaus gyvenimu, tai dvidešimt devyneri metai – pati jaunystė, veržlumas, aktyvumas. Panašiai jaučiasi ir Asociacija – aktyviai teikdama pastabas institucijoms rengiančioms maisto sritį reglamentuojančius teisės aktus, organizuodama renginius ir diskusijas. Visų šių veiklų tikslas – siekti, kad vartotojui būtų prieinami kokybiški maisto produktai, kad visiems gamintojams būtų užtikrintos vienodos veiklos sąlygos, kad pirkėjams būtų aišku, kaip ir pagal kokius kriterijus verta rinktis maisto gaminius.

Juk per tuos dvidešimt devynerius metus gerokai pasikeitė požiūris į maistą, maisto produktus – jie tampa sveikesni, kuriami taikant naujas technologijas, inovatyvius sprendimus. Vienu pagrindinių įmonių darbo principų darosi tvarumas – gamintojai siekia taip pertvarkyti savo veiklą, kad ji turėtų kuo mažesnį poveikį supančiai aplinkai.

Visas šias vertybes perteikia naujasis Asociacijos logotipas. Modernus, ažūrinis šriftas tarsi simbolizuoja asociacijos vienijamas šiuolaikines įmones, savo gamyboje taikančias naujausias technologijas. Su gamyba, inovacijomis siejasi ir tiesios, griežtos raidžių linijos. Į logotipą įkomponuotas vaisius su žaliu lapeliu kalba apie šviežumą, gyvybę, kokybę – tas tradicines savybes, per dešimtmečius priskiriamas maisto gaminiams. Šiltos logotipo spalvos sušvelnina modernias, griežtas linijas, primena apie šilumą, meilę, kuriuos gamintojai sudeda į savo gaminius.

Top